RTC logo_2018_groot_50jaar

Planning renovatie banen loopt uit.

Als je nu naar ons tennispark gaat zie je geen banen maar een mooie vlakke lavalaag.

Die is inmiddels gekeurd en ligt al een week te wachten op goed weer.

Er zijn droge dagen nodig om het nieuwe tapijt te kunnen leggen met daarin de lijnen van de banen. Daarna moet de infill, tennisrood zand ingestrooid worden. Dat moet mooi in de tapijtpool zakken en daar is dus goed weer voor nodig.

We gaan dat kooi voor kooi doen, zodat die ook separaat opgeleverd kunnen worden. Inmiddels lopen we zeker 10 dagen uit.

De streefdatum is dat het op 20 augustus bij het thuisblijverstoernooi klaar is.

Tennis_nieuw_toplaag_20230806_110330
Tennis_nieuw_toplaag_20230806_105938

Boom bij tennismuur verwijderd.

Tijdens het open toernooi zag de alerte commissie dat er een boom gespeten was in de stam. Dat kan gevaar opleveren en de plaats is meteen met lint afgezet. De gemeente gewaarschuwd en de dag erna is de boom omgezaagd.
Inmiddels is het alles verwijderd en zien alleen nog de stam die gelijk gemaakt is met de grond.

De muur zelf is door de JC helemaal schoon gespoten. Daarbij is gebleken dat er veel herstelwerk nodig is om die weer mooi en goed te maken.
We zijn aan het bekijken wat we wanneer moeten doen
Boom_20230716_121406

RTC feest op 9 september

In 1973 is RTC formeel opgericht.
Van de start herinneren we ons dat er 2 tennisbanen werden gelegd tegen de voetbalvelden aan.
De banen hadden een harde ondergrond en de toplaag bestond uit aan elkaar verbonden kunststof rondjes.  In de tot kantine omgebouwde boerderij van VVR, die uitgebaat werd door Kees Haast, was een achterkamer die als clublokaal diende.
Nu 50 jaar later zijn we uitgegroeid tot een gezonde tennisvereniging met 430 leden die beschikken over 6 TennisRood banen en een sfeervolle eigen kantine.

Dat vieren we op 9 september 2023.

• Iedereen is van harte welkom
      • zowel jeugdleden met ouders, de rest van het gezin en vriendjes
      • senioren leden met hun aanhang
      • oud leden
      • sponsors
      • iedereen die RTC een warm hart toedraagt

Wat gaan we doen:

De meeste informatie staat op de poster.
We trappen af om 13.30 uur.
We hebben veel attracties met nadruk op de jeugd.
Die kunnen een heel circuit afleggen met een sportsjumper,  stormbaan, Jenga, Darts, maar ook snelheidsmeter en ballenkanon. Ze krijgen een scorekaart zodat ze hun eigen prestaties kunnen bijhouden.
Sportieve volwassenen kunnen ook gebruik maken van de attracties.
Er komt een competitie met de snelheidsmeters, met mooie prijzen voor alle mogelijke categorieën.

Sensationeel is virtual reality, je kunt dit ervaren en waant je in een andere wereld.

Natuurlijk is de kantine geopend en zijn er tegen spotprijzen drankjes en hapjes te verkrijgen. Er staat een friteswagen voor diverse snacks.
De vooravond wordt gestart met een jeugd DJ.
Daarnaast is er een poker clinick waar Ferdi je de basis en de fijne kneepjes van dit spel uitlegt.

Vanaf 20.30 komt er een DJ voor de volwassenen en kan het feest losbarsten.
Natuurlijk worden leden die er vanaf oprichting bij zijn in de bloemetjes gezet en nog veel meer……

Zorg dat je erbij bent en geef het door aan mensen die jij er ook graag bij hebt!

Dat is de manier om bijv. oud-leden te betrekken.

Tot dan !

Flyer_9_sept

Christ van Gurp.

Christ van Gurp is overleden op 61 jarige leeftijd. Christ tenniste trouw iedere zondagochtend om 8.00 uur met zijn maten.

ChristVGurp
Email designed with Elementor ❤️ Powered by Elemailer