RTC logo_2018

NIEUWSBRIEF

Bardiensten invullen

Bardiensten

In de vorige nieuwsbrief is gevraagd om je bardiensten in te vullen vanaf 15 maart. We hebben daarbij geen einddatum genoemd.
We zien dat er nog veel mensen niets hebben ingevuld. Het seizoen is begonnen en daarmee ook de behoefte aan mensen achter de bar die iedereen van een drankje kunnen voorzien.
Het is een noodzakelijke verplichting. Heb jij nog niets ingevuld en je bent niet vrijgesteld, dan moet dat

voor 19 april 2024

alsnog gebeuren.

Als dat niet gebeurt, moeten we impopulaire maatregelen nemen. Je pas wordt geblokkeerd en we gaan boetes innen. De boete is € 35 per bardienst.
Heb je hier vragen over neem dan contact op met Edwin van den Berg (edwinberg57 @ gmail.com).

Inschrijven voor een dienst gaat via:

Mijn.KNLTB.Club

zie ook : http://www.rijsbergsetennisclub.nl/home-2/bardiensten-inschrijven/

Club Quiz groot succes

Vrijdag 22 maart is er onder leiding van Ron Verheijen en Willem Lieshout een Pub Quiz georganiseerd.

In een afgeladen kantine werden door Ron in 6 categorieën vragen gesteld. Tussendoor worden de formulieren opgehaald en nagekeken door Willem en zijn vrienden. Ron gaf daarna de nodige peptalk aan de teams: "als jullie zo goed doorgaan, doe je zeker mee voor de laatste plaats " . 🤣"

Natuurlijk waren er na afloop winnaars, maar zeker geen verliezers. Iedereen had een geweldige avond en dit wordt zeker nog een keer groots herhaald.

Pubquiz

Hussel

Op maandagavond zijn er 5 banen gereserveerd om te husselen. Iedereen is welkom en wordt ingedeeld voor een dubbel partijtje. Na een half uur gaat de bel en wordt er gewisseld. Leuk, je leert de club en de mensen kennen, speelt eens een keer tegen iemand anders en je kunt er vanaf 19.30 aansluiten.

Op de woensdag- en vrijdagmorgen geldt hetzelfde vanaf 9.00 uur.

Zorg er samen voor dat de banen vol staan en doe mee !

Husselen

Enquête

Binnenkort komt er een enquête.
Wij zijn erg benieuwd of jij wil gaan padellen of niet.
In de ALV zijn vragen gesteld over het op afstand reserveren van de banen en is er gevraagd naar nieuwe ideeën die de sfeer en het verenigingsgevoel verhogen. Vul hem in en help ons daarmee om de juiste richting in te sturen.

Ontwikkelingen padel bij RTC

De aanbesteding is gegund aan Finovi en Krinkels.

De bedragen vallen vooralsnog ruim binnen de budgetten.  Waarom vooralsnog..... De aanbesteding is zo kaal mogelijk ingezet.
Bijvoorbeeld de afscheiding tussen F-veld en padelkooien en het verplaatsen van de fietsenstalling zitten er niet in.

De eerste bouwbespreking is geweest en er acties zijn uitgezet om duidelijk te maken wat inclusief is wat er nog moet worden geregeld. Het ziet ernaar uit dat het totaal ook binnen budget blijft, zo niet dan maken we keuzes. Er is ook een globale planning gemaakt. We starten in week 18 (eind april) en er zijn 12 weken nodig om het te realiseren. We komen zonder tegenslagen uit op 1 augustus.

Ook wordt in kaart gebracht hoe we zo weinig mogelijk overlast van de bouw hebben bij VVR en RTC.

Er is ook een werkgroep die ervoor zorgt dat padel opgenomen wordt in alle activiteiten die RTC organiseert.  Denk daarbij aan clinics, training, competitie, vrij spelen etc.

Als de zaken echt concreet worden, melden we ons weer.

Kantine oppimpen

We willen aan de kantine wat sfeervoller inrichten met een zo klein mogelijk budget.
Er is een werkgroep gestart die de uitdaging aangaat.

Streep

Competitie en trainingen zijn weer gestart.

Het is april en daarmee wordt het weer lekker druk op ons park.

De competitie zorgt ervoor dat er op vrijdagen, zaterdagen en zondagen weer leuke sportieve wedstrijden zijn met volop strijd.
Leuk om te spelen tegen teams van andere verenigingen en gezellig nakaarten na de krachtmetingen.

Ook gaan de zomertrainingen weer starten. Willem zet de laatste puntjes nog op de i. en dan gaan we weer voor een nieuw seizoen.

We wensen iedereen veel plezier !

Cross16

Op Vrijdag 22 maart hebben de afsluiting gehad van de Cross16 -2023/2024.

De kampioenen zijn gehuldigd en met een mooie prijsjes beloond.

Hierbij de kampioenen per poule

PouleManVrouw
ACharel Wouters 23  &  Wybe Ritsma 23Judith Vloedgraven 20
BJohn Luteijn 22Marjon Bock 21
CGerard Sand 21Anouk vd Berg 23
DMartin van Elteren 24Emmy Maessen 22

Ondanks kleinere pouls zijn er weer veel wedstrijden gespeeld en is alles vlot verlopen. Invallers op zijn tijd en goede afspraken wanneer te spelen. En dat alles met vele avonden regen, TOP !

Alle kampioenen nogmaals proficiat en dank aan alle deelnemers.

Op naar seizoen 2024/25.

Kees, Jack & Wil

RTC Open

SAVE THE DATE!

De inschrijving voor ons gezellige dubbel toernooi staat weer open. Maak je agenda vrij en schrijf je nu al in, dan ben je zeker van een plekje.

8-14 juli

RTC_Open_2024_2

Website

Ben je de nieuwsbrief kwijt, wil je weten wat er te doen is op onze tennis & padel club. Neem dan ook eens een kijkje op onze website.

Kan je iets niet vinden, of mis je iets laat het ons dan zeker weten, dan gaan we dat proberen aan te pakken.

Email designed with Elementor ❤️ Powered by Elemailer