RTC logo_2018_groot_50jaar
cross16_2018

Beste {{naam}} jouw Cross16 poule is de {{Poule}} poule.

We kunnen weer, de planning is gemaakt. Je kunt hem weer vinden op onze website, Klik hier.

Kies daarna jouw poule.

Op het eerste tabblad zie je de -Deelnemers-, hun mailadressen en prestaties.

Op het tweede tabblad - Ronde indeling- vindt je alle wedstrijden en op het derde tabblad - kalender op naam -per speler de datums en tijden dat er gespeeld moet worden.

Via dezelfde link kun je de uitslag invullen als de wedstrijd gespeeld is, VERMELD hierbij het wedstrijdnummer.

Bij de indeling is weer uitgegaan van de Cross 16 ranking, deze is gebaseerd op de KNLTB ranking met een eventuele correctiefactor.  We hebben dit jaar 4 poules van 20 deelnemers. Het kan daardoor voorkomen dat je deelnemers tegenkomt waar je al mee of tegen gespeeld hebt. Dit hebben we zo veel mogelijk proberen te voorkomen, maar is helaas onoverkomelijk. Poules C & D hebben elk 1 deelnemer als RESERVE. Zorg ervoor dat je iemand hiervoor laat invallen omdat je anders niet volledig bent. De RESERVE lijst kan je ook op de Cross16 pagina terugvinden.

Verder mogen de partijen die in het schema uitkomen op 2 dames tegen 2 heren in onderling overleg worden aangepast naar een mix. Je moet dat bij de uitslag vermelden en wie met wie gespeeld heeft.

Het afhangen gebeurt digitaal via de app. Iemand van het team zal dit moeten oppakken. Je kunt 36 uur van tevoren afhangen. Voordeel hiervan is dat iedereen een bevestigingsmail krijgt. (Dit is tevens een reminder voor de wedstrijd)

De RESERVES zijn ook aangemeld. Dat zijn leden die eventueel in willen vallen.  Neem tijdig contact op als je niet kunt. Je kunt het natuurlijk ook oplossen door de wedstrijd te verzetten. Je kunt dan onderling met de   datumprikker (   www.datumprikker.nl  ) een nieuwe datum en tijd afspreken.

We wensen je een fijn en sportief seizoen toe met weer veel leuke wedstrijden.

Met vriendelijke groet,
Jack, Kees en Wil

Email : Cross16 @ Rijsbergsetennisclub. nl

Meer uitleg vind je op onze website.

klik hier om naar de Cross16 pagina te gaan

Email designed with Elementor ❤️ Powered by Elemailer