Cross 16 start pagina

Indeling voor het seizoen 2023 -2024 staat gereed.  We beginnen in September, spelen 8 wedstrijden in 4 poules van 20 personen.

Al je wedstrijden gespeeld?

Te vaak verzet?

Zoek dan een invaller zodat de wedstrijd wel door kan gaan.
(Zie ook de reserve lijst hieronder)

Heb je vragen?
Mail naar
Cross16 @ RijsbergseTennisClub.nl
Jack , Wil & Kees

Hier vind je het reglement, en de links naar de onderlinge pouls met deelnemers, ronde indeling, jouw naam met datums dat je moet spelen en de link om de uitslagen door te geven.

Klik op de knop van jouw poule

Reserves

reglement

Regels:

• best of 16, dus wie het eerst bij 9 games is heeft gewonnen (8-8 ook mogelijk).
  • de telling per game is volgens KNLTB reglement
  • winst = 3 punten; gelijk 2, verlies 1
  • poules worden ingedeeld op KNLTB rating, daarbij wordt niet gekeken naar geslacht. de resultaten worden niet doorgegeven aan de KNLTB en hebben dus geen gevolgen voor je ranking.
  • 32 personen per poule
  • er is een kampioen per poule, die wordt half maart bekend gemaakt
  • iedereen die 16 jaar is mag meedoen.
  • iedereen ontvangt een mail met de aankondiging en mogelijkheid om mee te doen.  Gelieve altijd de mail te beantwoorden of je wel of niet meedoet.
  • We spelen met eigen ballen in  juni- juli – aug – sep – okt – nov -dec -jan- feb
  • Je wordt ingepland voor 1 wedstrijd per maand.  Ben je verhinderd op de geplande datum/tijd, dan moet je zelf de wedstrijd verzetten in overleg met de andere spelers, dat geldt ook als het weer het niet toestaat om te spelen. De wedstrijd moet wel gespeeld worden voor de 15e van de volgende maand.
  • Het afhangen gebeurt digitaal via de app. Iemand van het team zal dit moeten oppakken. Je kunt 36 uur van tevoren afhangen. Voordeel hiervan is dat iedereen een bevestigingsmail krijgt. (Dit is tevens een reminder voor de wedstrijd).
  • Maandagavond is een husselavond.
    Als je een inhaalwedstrijd voor de Cross 16 niet anders kunt inplannen dan op maandagavond, doe dat dan na 20.30 uur en in overleg met de coördinatoren.
  • De uitslag breng je in op de website – zoek op x16 en kies uitslag. Geef de uitslag bij de juiste poule en de juiste wedstrijd nr.  (nr.in het geel) De poule en wedstrijd staan vermeld op de originele planning.
  • Ben je langdurig geblesseerd geef dat dan door aan de organisatie door af te melden. De organisatie probeert voor jou dan een vervanger te regelen. Als dat niet mogelijk is worden jouw niet gespeelde wedstrijden geschrapt.
  • Wanneer de indeling een Heren Dubbel tegen een Dames Dubbels is mag je onderling besluiten om hier een mix van te maken, dit moet je dan wel melden op het uitslag formulier.

Voor vragen of info, mail naar cross16 @ rijsbergsetennisclub.nl