Tennistraining

Wat moet je weten over de trainingen?
Als jeugdlid met het all-in pakket krijg je het hele jaar door 34 tennislessen. Bij RTC volg je 17 trainingen in het voorjaar/zomer en 17 trainingen in het najaar/winter. Rond februari/maart en rond september worden de trainingen geëvalueerd en kan het zijn dat je lesdag, lestijd of groepje aangepast wordt.
Vanuit onze trainer ontvang je 2x per jaar rond de evaluatiemomenten een mail om je wijzigingen door te geven. Bijvoorbeeld nieuwe verhinderingen i.v.m. nieuwe schooltijden of verhinderingen i.v.m. andere hobby’s.
We houden bij de indeling van de lesgroepjes zoveel mogelijk rekening met voorkeurstijden, vriendjes /vriendinnetjes en tennisniveau. De grootte van de lesgroepjes kan variëren van 2 tot 6 kinderen. Dit hangt af van de beschikbaarheid. leeftijd en niveau van de kinderen.
Trainingen voor de jeugd zijn over het algemeen van ma t/m vr vanaf 15:45 tot ongeveer 19:30.
Inschrijven en proeflessen
Inschrijven voor de trainingen kan in maart en september. Rond die tijd worden ook de proeflessen gegeven. Mocht je een proefles willen volgen dan kun je een mail sturen naar jc @ rijsbergsetennisclub.nl. Wij nemen dan rond maart of september contact met je op. De proeflessen worden voorafgaand aan een nieuw trainingsblok ingepland.
Inschrijven voor de trainingen doe je via www.yourtennis.nl. Degene die voor de eerste keer inschrijven moeten eerst een account aanmaken. Daarna kun je je aanmelden voor de tennisles. Bij jeugdleden dient het account op naam van de ouder te staan (ook als deze zelf geen lid is van RTC). De ouder kan daarna het kind of de kinderen inschrijven.
Voor vragen over de trainingen kun je terecht bij onze trainer Willem Lieshout (willemlieshout @ casema.nl)of Monique Roelands van de Jeugdcommissie (jc @ rijsbergsetennisclub.nl).