Padel

Werkgroepen

Op onze vereniging wordt al meer dan 50 jaar getennist, maar nu wordt ons aanbod uitgebreid met padel, wat voor ons een compleet nieuwe maar mooie toevoeging is. Daarom hebben we binnen RTC twee werkgroepen opgezet om padel succesvol te introduceren

realisatie werkgroep

De eerste padelwerkgroep is verantwoordelijk voor de realisatie van de padelbanen bij RTC. Dit omvat onder andere de interactie met de gemeente, VVR en de aannemers die verantwoordelijk zijn voor de bouw.

Deze werkgroep bestaat uit Kees Daamen, Hennie Hoendervangers, Martin van Elteren en Charel Wouters.

organisatie & introductie werkgroep

De tweede padelwerkgroep is verantwoordelijk voor de organisatie en introductie van padel binnen onze vereniging. Dit omvat onder andere competitie, lessen, toernooien en hoe dit te integreren binnen de vereniging. Deze werkgroep zal dit in goede banen te leiden, waarbij de activiteiten langzaam worden geïntegreerd in de bestaande commissies.

Deze werkgroep bestaat uit Elma van den Bemd, Hubert Jongenelen, Marcia Douenburg, Willem Lieshout, Gwen van Alphen, Edwin Dijkstra, Ferdi Martens en Jack Geerlings.

Meer info

Meer informatie over de plannen is te vinden op de pagina “Introductie van padel bij RTC”. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, dan kun je contact met ons opnemen via het e-mailadres
padel @ rijsbergsetennisclub.nl.