Over de
Rijsbergse Tennis Club

Wij zijn een actieve en gezellige vereniging waar het spelletje voorop staat.
We hebben 400 leden waarvan er ongeveer 100 onder de 18 jaar zijn.
Wij zijn trots op onze accommodatie met 6 tennisrood banen waar we het hele jaar op kunnen spelen met daarnaast mooie kleedruimten en een moderne kantine.

We vernieuwen graag en op ons verlanglijstje staat een padelbaan.

We doen in het voorjaar, zomer en in de winter mee met de KNLTB-competitie met meer dan 25 senioren teams. Natuurlijk sluiten we ook aan bij Tennis-kids zodat ook de jeugd op ieder niveau zijn wedstrijdjes speelt.

Het aantal clubactiviteiten is groot, clubkampioenschappen op alle niveau’s, mannendag, ladies day, summerbeef met inivitatie voor jong volwassenen, het open toernooi, husselen, mini maxi, jeugdkamp, trainingsmogelijkheden etc. etc. en last but not least de Cross 16. Dit laatste is een unieke maandelijkse onderlinge competitie, in verschillende poules waar iedereen met en tegen iedereen speelt, gespreid over 8 maanden.

Gezelligheid, elkaar ontmoeten, elkaar helpen en met een sausje van wedstrijdelement zijn begrippen die daarbij horen.

Natuurlijk is er ook volop gelegenheid om vrij te tennissen.

Even terug komen op trainingsmogelijkheden, iedereen kan les krijgen van onze professionals en voor nieuwkomers zijn er in maart en september enkele gratis proeflessen.

Ben je sportief en zoek je een leuke betaalbare vereniging dan zit je bij ons helemaal goed.

Voor meer informatie kun je mailen naar bestuur @ rijsbergsetennisclub.nl