Weer mooie bijdrage dankzij de Rabobank en onze leden

Leden van de Rabobank konden  3 stemmen uitbrengen op een club/vereniging van keuze van 4 tot en met 26 september. En ook dit jaar hebben onze RTC / Rabobank leden weer goed hun best gedaan.

Op Donderdag 12 oktober, werd uit handen van Corné de Vooght Directeur coöperatieve Rabobank  namen de Rabobank, Zuidelijk Baronie een cheque overhandigt ter waarde van € 1332,78 aan Chris Daamen van de Sponsor Commissie. We zijn natuurlijk hartstikke blij met deze bijdrage en tevens trots op onze RTC leden,die allemaal gestemd hebben.

Bedankt voor jullie steun.
Sponsorcommissie

Cheque Rabobank Club support - Chris Daamen en Corné de Vooght vd Rabobank Zuidelijke Baronie.
Ook nu weer heeft de Rabobank,  Zuidelijke baronie,  de jaarlijkse club support actie.

Leden van de Rabobank kunnen 3 stemmen uitbrengen op een club/vereniging van keuze van 4 tot en met 26 september. Elk Rabobank lid ontvangt 3 codes waarmee de stem kan worden uitgebracht.
Zoek op “RTC” om ons clubje te vinden.

De Rabobank Club actie is weer volop in het nieuws en ook onze  tennisclub RTC pakt hier ieder jaar een mooi bedrag van mee, dank zij uw stemmen.

Vanaf 4 september kun je je stemmen weer uitbrengen, stem op RTC, laat ook je partner stemmen en vraag aan je vrienden, familie, collega’s en ieder die je kent zijn om zijn of haar stem aan RTC te geven. Gooi er een appje tegenaan in je whats app groep van vrienden of familie of maak afspraken met mensen die op een andere vereniging stemmen de overstemmen te ruilen. Als de een zijn overstemmen aan RTC geeft, geef ik de mijne aan jouw vereniging.

LAAT JE STEM NIET VERLOREN GAAN EN STEM MAAR MAAK OOK RECLAME DE OPBRENGST IS ONGEVEER € 7,00 PER STEM.
Dus 2 stemmen van uzelf en 2 stemmen van uw partner is zo maar € 28,00 en dat telt mooi door.

NIKS DOEN IS GEEN OPTIE!!!!

Bedankt voor je stem.
Sponsorcommissie

Hoe werkt het:
Start jouw Rabo app.
Klik rechts onder in op ‘Service’
Je ziet bij Snel naar: ‘Stem op jouw club’, daar klik je op
Dan moet je een vereniging kiezen. Als je RTC intikt, moet je een vinkje zetten bij RTC Tennis.
Daarna moet je nog 2 verenigingen kiezen.
Klik daarna op volgende.

Hoe werkt het:

of

Je start de website van de Rabobank en log daar in
Je krijgt meteen een scherm te zien waar je kunt stemmen op jouw club.
De rest werkt hetzelfde als bij de app.