Wintercompetitie Zuid 2024– 2025 - Senioren

RTC wil, bij voldoende belangstelling, ook weer meedoen aan de KNLTB Wintercompetitie 2024 – 2025 voor de senioren.

De competitie start op 7 november 2024 en loopt door tot 16 februari 2025 Een mooie gelegenheid om de spelers van onze vereniging ook in de winter lekker wedstrijden te laten spelen.

De Wintercompetitie wordt aangeboden op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Er wordt gespeeld in poules van acht teams. De competitie bestaat in totaal uit zeven speeldagen, waarbij tijdens de feestdagen een competitievrije periode is ingelast.
Vanaf nu kun je aanmelden voor de Wintercompetitie 2023/2024.

Inhaaldagen: 14 nov (week 46 ) tm 2 maart (week 9).

Inschrijving kan alleen via de RTC website, en dient vóór 15 september!! binnen te zijn.

• Voorkeur van medespelers kan worden vermeld maar is niet verplicht. Je kunt je voorkeur aangeven, echter deze behoeft echter niet gehonoreerd te worden.
  • Indien uw 1e én 2e keuze niet gehonoreerd kunnen worden, zal de TC contact met je opnemen.

Een ieder die inschrijft voor deelname aan de competitie RTC dient bekend en akkoord te zijn met het competitiereglement.

Groeten,

TC RTC